webhostteam webhostteam .

webhostteam

JPEG Normal

در مورد نگه داري از باطري‌ها‌‌ بد نيست به اين نكات توجه كنيد :

بطور معمول يك باطري ليتيومي بين چهار تا 5 سال عمر ميكنه ، البته در صورتي كه شما به نكاتي كه در زير مينويسيم توجه كنيد :

براي شارژ مجدد ،اجازه نديد باطري شما بطور كامل خالي بشه هميشه چند درصد آخر رو نگه داريد و در عوض به ازاي هر 30 بار شارژ يك بار باطري رو كامل خالي كنيد و كامل شارژ كنيد.

در مواردي كه نيازي به استفاده از باطري نداريد و ميزان شارژ باطري شما از 100% كمتر هستش باطري رو در محل خنك مثل يخچال قرار بديد ، بخاطر اينكه حرارت بالا يكي از عوامل كم شدن عمر باطري‌هاي ليتيومي هستش.

 

** داستان در مورد باطري‌هاي قلمي قابل شارژ متفاوت هستش و براي هر بار شارژ مجدد بهتر است باطري كاملاً خالي بشه **

قدم بعدي در راستاي آماده سازي دوربين قرار دادن كارت حافظه در جايگاه خودش هست.محل قرارگيري مموري كارت‌ بطور معمول در دوربين‌هاي كامپكت در محفظه باطري و در كنار باطري قرار دارد و در دوربين هاي DSLR كه داراي لنزهاي قابل تعويض ميباشند در كنار و يا پشت بدنه ميباشد ، برخي از مدل‌هاي پيشرفته اين سري دوربين‌ها داراي بيش از يك درگاه حافظه ميباشد.بطور معمول جهت صحيح قرار دادن كارت حافظه در داخل درگاه با استفاده از اشكالي بر روي در و يا كنار درگاه نمايش داده ميشود.

براي انتقال عكس‌ها و فيلم‌هاي ذخيره شده بر روي كارت حافظه بهتر است كه از دستگاه‌هاي كارت خوان استفاده كنيد كه هم سرعت انتقال بالاتري را تجربه كنيد و از ايجاد آسيب‌هاي احتمالي ناشي از اتصال مستقيم دوربين به دستگاه‌هاي ديگر پيشگيري كنيد. همچنين با استفاده از كارت‌هاي حافظه مجهز به تكنولوژي شبكه‌ بيسيم ( Wi-Fi ) براي انتقال اطلاعات بصورت بيسيم به دستگاه‌هاي دارنده اين تكنولوژي استفاده كنيد

** بر روي تمامي كارت‌هاي حافظه SD يك قفل سخت افزاري قرار گرفته كه با فعال كردن آن كارت شما در حالتي قرار ميگيرد كه هيچ اطلاعاتي از روي آن پاك يا فرمت نميشود و در مواردي كه شخصي بطور تصادفي اقدام به انجام يكي از اين كارها كند كارت شما دچار اين بلاي خانمان سوز نخواهد شد **


حال به معرفي و توضيح شكل‌ها و آيكون‌هايي كه در اكثر دوربين‌ها مشترك ميباشند ميپردازيم :

گام بعدي انتخاب اصطلاحاً فرمت ذخيره عكس‌هايتان ميباشد.بطور معمول در تمامي دوربين‌ها شما با يكي از حالات زير مواجه ميباشد:

JPEG Fine : در اين حالت عكس‌هاي شما با فرمت JPEG و با لاترين كيفيت بر روي حافظه ذخيره ميشوند كه اين گزينه در مواردي كه شما قصد چاپ كردن عكس‌ها را داريد و يا به عكس‌هايي نياز داريد كه تمامي جزئيات را به نمايش در بياورد مناسب ميباشد. همچنين در اين حالت عكس‌هاي شما حجم بيستري را نيز اشغال ميكنند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۹:۳۲ توسط:webhostteam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :